Onze klanten

Proef@bonnement

De organisatie Proef@bonnement, een initiatief van de in Frankrijk wonende wijnliefhebber Hans van der Graaf, startte zoals zoveel succesvolle ondernemingen: spontaan. Het Franse leven en de nabijheid van een groot aantal gerenommeerde wijnregio’s vergemakkelijkt de speurtocht naar interessante en, op z’n Hollands, betaalbare wijnen. Aanvankelijk voor eigen gebruik, maar al gauw ook voor Nederlandse vrienden die steeds reikhalzend uitkeken naar nieuwe wijnvondsten.

Proef@bonnement verrast de wijnliefhebbers regelmatig met een ontdekkingspakket wijnkennerwijnen. Deze aanpak blijkt een steeds grotere groep klanten aan te spreken. Geen wonder. De wijnindustrie wordt steeds grootschaliger, in de winkels is volume vaak belangrijker dan kwaliteit en karakter. Als wijndrinker word je overspoeld met wijnen die niet onderscheidend maar wel prijzig zijn.

Proef@bonnement werkt anders, bezoekt steeds nieuwe, kleinere wijngaarden en selecteert daar uitsluitend wijnkennerkwaliteit waarin je de hand van de meester nog kunt herkennen. Door de strenge selectie is het aanbod altijd overzichtelijk.

De prijzen van Proef@bonnement zijn altijd bijzonder scherp. Door de wijn rechtstreeks van wijngaarden te betrekken, zoveel mogelijk gegroepeerd in te kopen, geen voorraad aan te houden en door te communiceren via het web, biedt Proef@bonnement onverslaanbare prijs-kwaliteit verhoudingen.

Webfauna stimuleert kleine ondernemingen

Het moment dat Proef@bonnement besloot te professionaliseren was Webfauna enthousiast. Webfauna weet als geen ander hoe mooi het is om je brood met je hobby te verdienen. Webfauna ontwierp een interactieve site en webshop voor Proef@bonnement waar alle wijnliefhebbers terecht kunnen.

http://www.bonnement.nl/
Waarom Webfauna?
  • Persoonlijke begeleiding
  • Ruime ervaring
  • Betaalbare oplossing
  • Voorop lopen
  • 100% kwaliteit
  • Wij denken met je mee

Ook interesse in onze diensten?

Info aanvragen